Overslaan en naar de inhoud gaan

SPOORLOOS

Bedrijven en organisaties investeren enorm in films op websites en social media. Volkomen terecht. Filmmaken is namelijk een heel efficiënte manier om ingewikkelde zaken eenvoudig over te brengen. En (misschien) nog belangrijker: te delen op social media. 

Omdat film zoveel gebruikt wordt is het van groot belang om je te onderscheiden, om iets bijzonders te maken. Iets persoonlijks en je eigen pad daarin te kiezen. Kies dus voor iets unieks want wie in andermans voetstappen treedt laat ook geen sporen achter.

Het is zonde om je film spoorloos onderaan de tijdlijn van facebook/LinkedIn te laten verdwijnen. Je hebt namelijk de ultieme kans om kijkers te inspireren of te verleiden. Door een film kan iemand zich identificeren met je bedrijf, je product of idealen.

Wees dus niet bang voor humor, inhoud, provocatie, een lange film of iets wat alleen maar heel erg mooi is. Er zijn talloze manieren om een film te maken die een spoor achterlaat en graag help ik daarin mee.